Zakelijke voorwaarden
AlgemeenDe volgende voorwaarden zijn van toepassing op alle verkopen van Rendl Lighting a.s. en negeren eventuele afwijkende specifieke of algemene voorwaarden van de koper. Geen enkele uitzondering of wijziging in deze voorwaarden kan bindend zijn voor de zijde van Rendl Lighting A.s., zolang ze niet uitdrukkelijk zijn geautoriseerd door een rechtmatige vertegenwoordiger van het bedrijf Rendl Lighting a.s.Prijzen en betalingVoor elk product wordt een prijs inclusief belasting gespecificeerd. In de winkelwagen vind je het subtotaal inclusief alle kosten en belastingen samen met alle relevante informatie met betrekking tot verzending en betaling.
Cash on deliveryLeveringDe verschillende verzendmethoden worden samen met hun geschatte verzendtijden in de winkelwagen vermeld. Indien een dienst of product een andere leveringstermijn heeft dan vermeld in de winkelwagen, worden de levertijden per product aangegeven.GLS
PostBE PickUp point
PostNL Home delivery
UPS
PostBEMocht Rendl A.S. een reden hebben om aan te nemen dat de klant zijn deel van de zakelijke transactie niet kan volhouden, RENDL a.s. behoudt zich het recht voor om de respectievelijke producten niet te leveren en het leveringsproces te stoppen, zolang de klant de vereiste aanbetaling niet betaalt of niet voldoet aan andere voorwaarden van de transactie.De gekochte producten worden aan u geleverd met de diensten van UPS, die 3 leveringen probeert. De klant wordt geinformeerd over elke mislukte levering. Mocht de 3e en laatse levering ook niet lukken, wordt de zending terruggestuurd naar de afzender.Het is belangerijk om het pakket grondig te inspecteren voordat u het van UPS accepteert. Controleer indien mogelijk van alle kanten op duidelijke tekenen van schade. In het geval van glasproducten is het vooral belangerijk om de verpakking voorzichtig te kantelen en te luisteren naar de geluiden van glasfragmenten. Als u denkt dat de goederen beschadigd kunnen zijn, moet u UPS hiervan op de hooghte stellen voordat u het pakket accepteert.Onbeschadigde pakkettenBij pakketten die u niet accepteert om andere redenen dan schade, bent u verantwoordelijk voor alle kosten die verbonden zijn aan het retourneren van het product aan de afzender.Retourneren van diensten/ productenHet retourneren van een product dient op eigen kosten te gebeuren, zolang het bij levering niet beschadigd of anderzins defect is. Geretourneerde producten worden verzonden als brieven of pakketten, niet in de vorm van rembours. Bij vervanging betaalt Rendl a.s. de verzendkosten van het vervangende product. Als u een product will vervangen, moet u het product persoonlijk of per post retourneren. Het is belangerijk dat u een service gebruikt die het pakket rechtsreeks bij ons aflevert.KlachtenprocedureDe termijn voor het retourneren van goederen is 14 dagen (voor eindklanten). U ontvangt binnen 30 dagen na retournering van het product vergoeding. RENDL a.s. betaalt de verzending van vervangende goederen. In uw bericht moet u de reden voor het retourneren van de goederen gedetailleerd vermelden. De periode van 14 dagen begint vanaf het punt Rendl a.s. u over het product informeert.